COVID-19: To Be Beautiful is open! Wel zijn er richtlijnen van het RIVM van toepassing en worden er extra maatregelen genomen. Meer informatie

Klantenservice

Verzending & Levering


Na het plaatsen van je bestelling wordt deze indien mogelijk al de volgende dag bij je bezorgd (op werkdagen en indien product op voorraad is). Je ontvangt van ons een mailtje waarin de bestelling wordt bevestigd. Tevens zit er een link in naar de Track and Trace omgeving van PostNL, om de verzendstatus van uw pakketzendingen op te vragen.

VERZENDKOSTEN
Voor alle bestelling via PostNL betaalt u € 5,95 verzendkosten.

AFHALEN
Het is ook mogelijk uw bestelling zelf af te halen in ERMELO. Hierbij vervallen uiteraard de verzendkosten. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat (meestal dezelfde dag) nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.

SERVICEPUNT
U kunt er ook voor kiezen om uw pakketje op te halen bij een van de vele servicepunten in Nederland van PostNL of DHL. Kiest u voor Servicepunt levering dan kunt u zelf de locatie uitzoeken waar u het pakketje wilt ophalen. Een bezorging bij een servicepunt kost € 5,95.


Betalen


IDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

BANKOVERSCHRIJVING

U kunt het totaalbedrag overmaken naar:
NL34 KNAB 0257 3621 18, t.n.v.: To Be Beautiful
Vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

PAYPAL
PayPal is een snelle, simpele en veilige manier om online te betalen. Je kunt kiezen om met je creditcard of met je bankpas te betalen.

BETALEN BIJ AFHALEN
Wanneer u bij verzending heeft gekozen voor afhalen in Ermelo, dan is het ook mogelijk om bij het afhalen te betalen. Er kan zowel contant als per PIN betaald worden


Annuleren & Retourneren


ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).  

RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:
To Be Beautiful
Zwaluwstraat 135
3853CC Ermelo

Garantie & Klachten

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om binnen 14 dagen contact op te nemen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.